1.
Administratorem danych osobowych Użytkownika jest Administrator Portalu.
2.
Administrator Portalu przetwarza następujące dane osobowe Użytkownika: imię i nazwisko; adres e-mail, zawód, rodzaj miejsca pracy (do wyboru:
apteka, hurtownia, producent, inne), województwo miejsca pracy, adres miejsca pracy oraz adres do korespondencji (w celu bezpłatnego dla
Użytkownika wysyłania ewentualnych zaświadczeń, certyfikatów, drukowanych materiałów informacyjnych, nagród, gadżetów, próbek produktów
itp.), numer prawa wykonywania zawodu (w przypadku farmaceutów). Wskazanie tych danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do
utworzenia konta Użytkownika i korzystania z Portalu. Dodatkowo możliwe jest wskazanie przez Użytkownika numeru telefonu, co jednak nie jest
konieczne do zarejestrowania się Użytkownika na Portalu.
3.
Administrator Portalu przetwarza dane osobowe Użytkownika w następujących celach:
a)
wykonywania czynności zgodnie z udzieloną zgodą, w tym w celach marketingowych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a) RODO);
b)
związanych z zawarciem, wykonywaniem lub rozwiązaniem umowy oraz wykonywaniem innych czynności związanych z umową, w tym czynności
poprzedzających jej zawarcie (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b) RODO);
c)
wykonywania obowiązku nałożonego przez obowiązujące przepisy prawa (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c) RODO);
d)
wykonywania prawnie uzasadnionych interesów Administratora Portalu (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f ) RODO).
4.
Odbiorcami danych osobowych Użytkownika będą pracownicy i współpracownicy Administratora Portalu, jednostki szkolące, o których mowa
w art. 107a ustawy z dnia 6 września 2001 r. – Prawo farmaceutyczne, okręgowe izby aptekarskie lub Naczelna Izba Aptekarska (wyłącznie
w sytuacji udziału Użytkownika w kursie/szkoleniu/wykładzie potwierdzanym zaświadczeniem wydawanym przez jednostkę szkolącą, okręgową
izbę aptekarską lub Naczelną Izbę Aptekarską) oraz podmioty współpracujące z Administratorem Portalu w zakresie związanym z umożliwieniem
prawidłowego funkcjonowania Portalu; dostawcy usług informatycznych; podmioty, którym Administrator Portalu ma obowiązek przekazać dane
na gruncie obowiązujących przepisów prawa.
5.
Odbiorcami danych dotyczących miejsca pracy Użytkownika (bez innych danych osobowych) mogą być podmioty zlecające zamieszczenie
materiału szkoleniowego na platformie w raportach dotyczących stopnia zainteresowania Użytkowników danym materiałem szkoleniowym lub
w raportach dotyczących wysłania do Użytkowników przez Administratora drukowanych materiałów informacyjnych, nagród, gadżetów, próbek
produktów, uzgodnionych z podmiotem zlecającym ich wysłanie.
6.
Okres przetwarzania danych osobowych Użytkownika, zależy od celu, w jakim zostały zebrane i są przetwarzane, od przepisów prawa lub zgód i innych
oświadczeń Użytkownika. Administrator Portalu przetwarza dane związane z:
a)
umową lub inną czynnością prawną przez czas niezbędny do jej wykonania;
b)
zgodą – przez czas wskazany w oświadczeniu o zgodzie, w każdym przypadku do czasu odwołania zgody.
7.
Wymienione powyżej okresy nie sumują się. Dane mogą być przetwarzane oddzielnie według poszczególnych celów i podstawy prawnej. Zawsze
można wycofać wszystkie lub tylko niektóre zgody lub upoważnienia.
8.
W związku z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownik ma:
1)
prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, czyli prawo do uzyskania potwierdzenia czy Administrator Portalu przetwarza dane oraz do
informacji dotyczących takiego przetwarzania;
2)
prawo do sprostowania danych, jeżeli dane przetwarzane przez Administratora Portalu są nieprawidłowe lub niekompletne;
3)
prawo żądania od Administratora Portalu usunięcia danych;
4)
prawo żądania od Administratora Portalu ograniczenia przetwarzania danych;
5)
prawo do przenoszenia danych, czyli prawo do otrzymania dostarczonych Administratorowi Portalu danych osobowych oraz przesłania ich innemu
administratorowi;
6)
prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora Portalu lub wobec przetwarzania
w celu marketingu bezpośredniego;
7)
prawo wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego
ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy osoby, której dane dotyczą lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia;
8)
prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody
przed jej cofnięciem);
9)
prawo do uzyskania interwencji ludzkiej ze strony Administratora Portalu, wyrażenia własnego stanowiska i do zakwestionowania decyzji
opartej na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych.
9.
W celu realizacji powyższych praw prosimy o kontakt z powołanym u Administratora Portalu Inspektorem Ochrony Danych poprzez skrzynkę e-mail:
daniel.gorski@slawex.com.pl.